söndag 17 januari 2010

En liten början

Jaha, here we go.. Har tänkt ett bra tag nu att jag ska skaffa en blogg för att dela med mig lite av min kreativa sida. Men sen har jag ju det där fenomenet med att tummen alltid då verkar sitta fast. Nu är den ur och får se hur detta går. Hoppas väl mest på att kunna visa för folk vad jag sysslar med, sen är det ju alltid kul om någon gillar vad man gör också..

Aja, för dem som inte vet har jag pluggat ett år på KV Konstskola i Göteborg och funderar just nu på vad jag ska fortsätta med. Gillar det mesta inom design och konst men håller själv mest på med måleri, lite småkladdande på papper och på vägg och fotografi. Just fotograferandet har väl hamnat lite åt sidan det sista...men ska försöka komma igång igen.

Det var väl allt för nu.

Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar